Friday, 28 September 2012

طبقہ حکام اور عدوات آل محمد ،متوکل ناصبی

  •   طبقہ حکام اور عدوات آل محمد ،متوکل ناصبی  


     السلام علیکم 
     

    ایک روایت ضیا المقدسی کی معتبر کتاب، الااحادیث المختارہ، سے پیش خدمت ھے

    أن النبي صلى الله عليه وسلم أخذ بيد الحسن والحسين فقال من أحبني وأحب هذين وأباهما وأمهما كان معي في درجتي يوم القيامة

    رسول اللہ ایک بار امام حسن اور امام حسین علیہ السلام کا ھاتھ تھامے ھوئے تھے، اور انہوں نے کہا کہ جو مجھ سے محبت کرتا ھے، اور ان دونوں سے، اور ان کے والد اور والدہ سے، وہ قیامت والے دن میرے ساتھ میرے درجہ میں ھو گا

    {الاحادیث المختارہ، جلد 2، صفحہ 45، طبع ثالثہ ، بیروت، لبنان}

    کتاب کے محقق عبدالملک بن دھیش کے مطابق سند حسن ھے

    اب ذرا یہ دیکھیے کہ یہ روایت سنن ترمذی میں بھی ھے

    حَدَّثَنَا نَصْرُ بْنُ عَلِيٍّ الْجَهْضَمِيُّ ، حَدَّثَنَا عَلِيُّ بْنُ جَعْفَرِ بْنِ مُحَمَّدِ بْنِ عَلِيٍّ ، أَخْبَرَنِي أَخِي مُوسَى بْنُ جَعْفَرِ بْنِ مُحَمَّدٍ ، عَنْ أَبِيهِ جَعْفَرِ بْنِ مُحَمَّدٍ ، عَنْ أَبِيهِ مُحَمَّدِ بْنِ عَلِيٍّ ، عَنْ أَبِيهِ عَلِيِّ بْنِ الْحُسَيْنِ ، عَنْ أَبِيهِ ، عَنْ جَدِّهِ عَلِيِّ بْنِ أَبِي طَالِبٍ ، أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ أَخَذَ بِيَدِ حَسَنٍ , وَحُسَيْنٍ , فَقَالَ : " مَنْ أَحَبَّنِي وَأَحَبَّ هَذَيْنِ , وَأَبَاهُمَا , وَأُمَّهُمَا كَانَ مَعِي فِي دَرَجَتِي يَوْمَ الْقِيَامَةِ " . قَالَ أَبُو عِيسَى : هَذَا حَسَنٌ غَرِيبٌ ، لَا نَعْرِفُهُ مِنْ حَدِيثِ جَعْفَرِ بْنِ مُحَمَّدٍ إِلَّا مِنْ هَذَا الْوَجْهِ .

    {سنن ترمذی، کتاب مناقب، مناقب علی علیہ السلام}

    اس روایت کے آخری راوی، نَصْرُ بْنُ عَلِيٍّ الْجَهْضَمِيُّ ، ھیں

    ان کے متعلق علمائے اھلسنت کے رائے ملاحظہ ھو


    1 أبو حاتم الرازي = ثقة، وقال: أوثق من الفلاس وأحفظ
    2 أبو حاتم بن حبان البستي = ذكره في الثقات
    3 أحمد بن حنبل = ما به بأس، ورضيه
    4 أحمد بن شعيب النسائي = ثقة
    5 ابن حجر العسقلاني = ثقة ثبت
    6 الذهبي = الحافظ
    7 عبد الرحمن بن يوسف بن خراش = ثقة
    8 مسلمة بن القاسم الأندلسي = هو ثقة عند جميعهم

    ذھبی نے ان کا تعارف سیر اعلام نبلا میں کچھ یوں کیا

    نصر بن علي ( ع )

    ابن نصر بن علي بن صهبان بن أبي ، الحافظ العلامة الثقة

    - - - - - 11

    ذھبی مزید لکھتے ھیں

    قال عبد الله بن أحمد : لما حدث نصر بهذا ، أمر المتوكل بضربه ألف سوط ، فكلمه جعفر بن عبد الواحد ، وجعل يقول له : الرجل من أهل السنة ، ولم يزل به حتى تركه . وكان له أرزاق ، فوفرها عليه موسى .

    قال أبو بكر الخطيب عقيبه : إنما أمر المتوكل بضربه ، لأنه ظنه رافضيا .

    قلت : والمتوكل سني ، لكن فيه نصب

    عبداللہ بن احمد بن حنبل نے کہا کہ جب نصر نے یہ روایت بیان کی، تو متوکل نے اسے 100 کوڑے مارنے کا حکم دیا، اس پر جعفر بن عبد الواحد نے بات کی کہ اس کا تعلق اھلسنت سے ھے، اس پر اس کی جان بچی۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

    خطیب بغدادی نے اس کے بچاوٰ میں کہا کہ اس نے یہ حکم اس لیے دیا کہ وہ اس کے خیال میں رافضی تھا

    میں (ذھبی) کہتا ھوں کہ متوکل سنی تھا، مگر اس میں ناصبیت تھی۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

No comments:

Post a Comment